Gästblogg:)

Hejsan! Sandras kompis Elvira här!

Idag har vi varit i skolan. Vi hade lite lektioner, på idrotten så körde vi en uppvärmning, man skulle slänga sig på en matta och tävla. Det var roligt!
Men sen skulle jag på likabehandlingsmöte med några andra så jag kunde tyvärr inte vara med på idrotten.

Efter mötet gick jag till Sandra och malva och målade lite affischer som vi ska ha till en sak i skolan!:)
Sen var det lucia möte, kul!
Sen så åkte jag hem till Sandra, och vi har ätit lite amerikanska pannkakor och sitter just nu i soffan och Sandra gör lite läxor. Jag har inga läxor som jag behöver göra! Wihoo!:)

Men nu ska vi fortsätta att sitta här.
Ha Det Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0