förlåt ! ♥

förlåt att jag inte har bloggat på länge ! jag har varit upptagen med träningar och läxor så jag har inrte hunnit blogga :( ♥ men igår så var jag med mina kompisar milena och elvira vi gjorde inte så mycket....men först åkte vi hem till mig för att vi skulle packa lite saker och sen åka till rudan :) men det blev inte så, så vi var hemma istället :/ vi var i tungelsta och kollade på skateparken som öppnades :D var ni där kanske ? ♥ sen sovde dom över hos mig vi somnade typ halv två :D hehe ♥ idag så var jag med elvira och linnea, milena kunde inte för hon skulle åka hem :) men då åkte vi till rudan, vi badade och solade och hade det skönt :) ♥ snart så ska min syssling och hennes familj komma :D wiihoo :) ♥ hon ska ta med sig sin bikini så vi kan bada i vattenspridaren ♥ jag lägger snart ut "dag 6: vilket schampo jag använder xD" ♥


puss o kram hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0