Big brother ♥

hejhej, just nu håller jag på att kolla på Big Brother ♥ det är ganska kul :D men vad tycker ni om big brother då ? är det roligt, tråkigt ? men idag så har jag inte gjort så mycket, jag har ringt runt till några och kollat om någon ville följa med till centrum men vissa kunde inte och vissa vad med andra så det gick inte...så jag åkte inte dit. Min syssling Ebba är i italien så henne kunde jag ju intre ringa eller vara med...sen när mamma hade kommit hem hade hon köpt BEN&JERRY chocolate fudge brownie :D mummms, det var jätte gott ♥♥♥ 

puss o kram :* ♥♥♥




mumms vad gott ! ♥♥♥




yeah ;) ♥


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Veckans blogg är nu dragen, kika in & se om det blev du & om inte så finns en ny chans redan nu ;)

> http://linnhahne.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-2.html#comment

2012-05-20 @ 19:55:40
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0