Romme ♥

Hejhej, imorgon så ska typ alla i 6-9 till romme ♥ + 3:an -.- Men idag så har jag varot i skolan :) Jag träffade min kompis Kim som jag inte har träffat på ganska länge...♥ Men nu håller jag på att packa till romme, jag har packat : täckbyxor, mössa, vantar, hjälm, skid glasögon och en tjoktröja ♥
Men vi som går i 6c ska åka med 3:an !! jätte jobbigt -.- Efter skolan idag så var jag med Elvira och Milena hemma hos Elvira vi bakade sen så gjorde vi lite andra saker... :D Min pappa kom och hämta mig vid typ 5 och då åkte jag till min brorsas jobb "ödevings plåt och lack" när jag skulle gå brottades jag och min brorsa lite :) haha det var jätte kul :D ♥ Men snart så ska jag väll ta en ipren och vila lite för jag har jätte ont i huvudet ! jätte jobbigt ! -.- Men jag längtar as mycket till romme imorgon !! Jag måste typ gå upp klockan halv 5 för att hinna med ! Vi skulle sammals vid tungelsta kyrka klockan 6 och sen gick bussen kbvart över...jätte tidigt jag vet ! men jag kommer säkert blogga lite på bussen. V i skulle typ vara hemma vid klockan 8 eller nått sen så imorgon så ska vi ha studiedag ! haha jätte bra :D ♥ Vi kommer säkert ha roligt på bussen, men hoppas att ingen spyr :/ ! Här kommer en bild på mig ♥









Det här var jag när jag var på "modell för en dag"

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0