Längtar ! ♥

Hejhej, jag längtar skit mycket tills vi ska åka till Mexico ! ♥ Det är bara 20 dagar kvar nu :D ♥ Men när pappa åker hem så skulle han hämta någon äklig flytande medicin hos doktorn som vi ska ta tills vi åker ! -.- Vi ska vara i Mexico i 3 veckor så det kommer ju vara jätte skönt, men jag kommer att sakna alla mina kompiar men det som är bra är att alla mina kompisar kan ringa mig på viber om  dom vill prata !! Fast bara när jag har internet liksom ! ♥ Sen när jag kommer hem så ska jag på Eric Saades konsert "pop explosion" i globen/annexet :) Jag ska dit med min bästis Malva (www.malvut.blogg.se) detär den 28 april och jag kommer hem den 12-14 någonting :) Jag har glömt att göra dag 3-4 så jag gör dom i nästa inlägg ! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0