Gästbloggning (hoppas jag får det) ♥

 
Hejsan, Elvira här! ♥ Tänkte göra ett Gästblogg inlägg här på denna underbara blogg
 
Om ni inte minns det så har jag gästbloggat förut men sen har det inte blivit av, tänkte berätta lite om mig själv:
Jag heter Elvira och är 12 år , ska fylla 13 år i november. På fritiden är jag med kompisar, familjen och mycket annat skoj. Jag är en sprallig tjej som gillar att skratta och sprider många leenden.
 
Just nu sitter jag vid datorn och gör ingenting. Kollar på lite bloggar, facebook och sånt. Det är ju typ ingen rolig i chatten.
 
Idag ska jag vara hemma och bara vara med min Syster och min hund. Mysigt!
Senare på kvällen har jag blivit erbjuden att gå på Cirkus med Wihlma och det ville jag så det ska bli
kul!  ♥
 
Men ni får ha det så bra, och Sandra.. du får ta bort det här inlägget om du inte ville ha det ;) ♥
 
Pöss ♥
Elvira
 
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0