60 års fest....

hejhej, just nu är jag på en 60 års fets. Jag gör inte så mycket, jag har jätte tråkigt ! Men idag så har jag inte gjort så mycket jag vaknade vid 10 och då kollade jag och min syysling på en film (hon sov hos mig) sen när min pappa kom hem åt vi frukost och sen kollade vi på en till film xD När filmen var slut började vi göra iordning oss :) sen kom min mormor och hämtade oss... ja, och nu är jag här och har jätte tråkigt jag har varit här i 4 timmar nu så jag har inget att göra ! det var roligt dom 3 första timmarna för då hade jag någonting att göra men nu har jag inte det.
puss puss måste gå nu :*
kommentera gärna om ni har varit på resturang karavan (det är min mammas resturang) ni får ju såklar kommentera annars oxå !
hejdå :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0