Stadium sports camp :)

Hejhej nu är jag på ssc (stadium sports camp) men min kompis Malva. Vi har varit här i 2 dagar, vi har det super skojj. ssc ligger i norrköping det finns massa olika idrotter ni måste åka hit ! man får massa nya kompisar, så man kan åka själv eller med någon kompis eller nått :D japp det var det jag ville säga ! jag har inte bloggat så mycket på denna blogg men om jag lovar er att jag bloggar så mcket som möjligt snälla kan ni sprida min blogg till era vänner eller på facebook :) det skulle vara jätte gulligt av er och då kanske ni skulle kunna bli veckans sötis ;)

puss o kram :*

kommentera gärna :D

Kommentarer
Postat av: Emilia<3:*

Jag tycker att din blogg är kul att läsa! :]

Svar: tack så jätte mycket :) <3
Sandra

2012-10-31 @ 09:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0