Snart slut....... ♥

Snart är jullovet slut jag vill att det ska vara 3 veckor till !! Det är fuskigt för att min kusin i hans skola kommer dom att ha studiedag första dagen så dom börjar på onsdag istället :O Det är taskigt..! Men Vi börjar på tisdag fast jag har ingenaning om vilken tid vi börjar...så jag måste ta reda på det så att jag inte kommer förtidigt eller försent ! Men idag så ska jag bara slappa och så ska jag testa min nya locktång på mamma. Jag testade den igår oxå fast på mitt hår för att jag skulle till min kusin för att han fyllde 14 år en riktig liten "fjortis".....haha drev xD Men mamma ville testa den så jag ska locka hennes hår ikväll. Men när jag var hos Andreas så åt vi lasange och till efterrätt åt vi hallontårta, sen gick vi upp till hans rum och spelade något skjutarspel....det var ganske roligt fast jag spelade inte jag kollade bara på...för att om jag hade spelat hade jag nog dött på en gång och så ville jag ens inte spela. Men det såg så jävla verkligt ut !! Men aja jag ska väll kolla på någon film med pappa snart så jag kommer skriva lite ikväll oxå, och då kommer Dag 15 ♥


Puss på er hejdå ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0