Ny mobil :D ♥

Hejhej igår fick jag min mammas iPhone 3gs så då skulle jag slå in mitt lösenord då blev det fel 3 gånger så då behöde man slå in en PUK-kod som fanns i kartongen. Då letade jag efter min motorola kartong och jag hittade den inte, jag blev helt galen ! Men idag så höll pappa på att ringa tele 2 för att få tag i min PUK-kod, då behövde mamma ringa istället för att mobilen satt på hennes konto :O Så nu har jag ingen mobil eller någonting. Men asså jag måste ha min mobil idag annars flippar jag ut ! Men idag så ska jag vara med sötaste Wihlma Sandberg ♥ vi har inte varit på jätte länge så det ska bli kul ! Vi ska vara hemma hos mig så jag vet faktist inte vad vi ska göra men vi hittar nog på det ♥ Men det var det ♥

hejdå ha det så bra ♥ puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0