Mexico....

Den 22 mars ska min familj och jag åka till Mexico i 3 veckor så vi kommer hem den 14 april :) det ska bli så jävla najs ! Vi ska bada med delfiner och bada typ hela tiden men jag ska mest jobba på att bli brun ! :) haha... Men jag kommer sakna mina kompisar jag vill bara att alla mina kompisar skulle kunna följa med :D jag kommer sakna dom jätte mycket ! Men det är lång tid kvar så jag behöver inte tänkta på det för det ända jag tänker på nu är mina kompisar. Men när jag kommer hem så ska jag på Eric Saade pop explosion det är hans konsert, jag fick 2 biljetter till honom i julklapp så jag har ingenaning om vem jag ska ta med så mamma och jag ska prata om det när vi är i Mexico eller när vi har kommit hem för då har vi iallafall 14 dagar på oss att bestämma vem som ska följa med :) men just nu sitter jag med min iPad i sängen och bloggar lite jag kollar oxå på MTV south park det är fett bra :D men på onsdag ska jag prov spela till den nya filmen Sune :) det kommer bli as kul fast det är ju inte säkert att jag kommer få någon roll eftersom det är flera människor som ska prov spela till filmen. Men jag kommer blogga om hur det gick på onsdag jag tror att jag kommer blogga medans vi är där men det är inte säker !! Men idag har jag varit med Emmie vi har inte gjort så mycket vi har mest kollar på tv, vi kollade på Eva & Adam fyra födelsedagar och ett fjasko det var faktist bra :) hon gick hem typ kl: 20.00 men nu ska jag nog försöka sova så att jag inte är trött imorgon för då ska jag vara med min syssling Ebba www.friidrottstjejen.blogg.se besök gärna !!

Puss & kram Sandra :*


Kommentarer
Postat av: elvira

Jah Kan följa med och kolla på Eric saade:)<3333



Saknar deeej

2012-01-03 @ 10:53:12
Postat av: sandra <3

Jag vet inte om du ska följa med, mamma och jag ska bestämma vem som ska följa med när vi e i Mexico men jag kan ta upp dig för att jag ska ta upp flera andra oxå så vi får se hur det blir !



Sankar dig oxå jätte mycket <3333333 puss på dig ! <3

2012-01-03 @ 11:08:51
URL: http://baramig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0