Just dance 3 :D ♥

Just nu spelar jag och min sysslig Ebba Just dance 3 det ör jätte roligt, fast vi har bara spelat 2 låtar xD
Hon ska sova här så det kommer bli kuligt ! ♥ Hennes blogg heter www.friidrottstjejen.blogg.se besök den, den äe jätte bra :) ♥ Men imorgon så ska jag provspela till en sunefilm m.fl. det kommer bli jätte roligt och spänande ! Hoppas att jag får någon roll ! ♥

Men här kommer några bloggar som ni skulle kunna besöka :

Ebbas: www.friidrottstjejen.blogg.se

Linneas: www.linneavarjedag.blogg.se

Elviras: www.elviiiras.webblogg.se

Malins: www.maalinenz.blogg.se

fokis: www.fokis.se

Dom här bloggarna är superduper bra, jag kom inte på några andra så det blev dom har men dom är jätte roliga att läsa ! ♥

puss på er hejdå ! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0