Gästbloggning ♥

Heejsan ♥ Det är Elvira som talar ;)

De var väldigt länge sen jag skrev gästblogg på Sandras blogg men nu blir det ändring :) Jag har också sovit över hos kompisar och så har det ju varit lov och då har jag inte suttit så mycket vid datorn.

Men nu tänkte jag berätta lite för er vad jag har gjort idag. Idag har jag från igår till idag sovit hos min kusin Whilma. Vi somnade vid ungefär halv fyra på natten och vaknade sedan på morgonen ungefär tolv.
Sen gick vi ned och åt frukost och sen kom min mamma och pappa för vi hade typ
sovit bort hela dagen -.- ♥ Men sen gjorde vi en blogg: www.zweetbananaz.blogg.no, asso vi gjorde det på blogg.no för blogg.se appen finns bara på appstore och vi har inga apple mobiler och blogg.no går och ladda ner på android :)

Kommer kanske att blogga lite mera under kvällen, vi får allt se hur vi gör... imorgon ska jag vara med Louise och ni är intresserade :P ♥♥

Det var allt för mej just nu.

Bjussar på en bild på mej och Whilmis ♥


Pööss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0