Gästbloggning :)

HejHej :) Elvira här!

Tänkte gäst blogga lite på Sandras blogg (hoppas jag får det bara) ;) <3 ¨

aa , men iallafall. Idag har jag varit i skolan som vanligt.. Vi hade halv studie dag så vi slutade 10 över 11 och då gick vi och åt lunch, det var någon konstig Korv buffe. Sen gick jag, Malva och Wihlma en bit men sen fick vi typ skjuts några meter av Wihlmas mamma :) Sen gick jag och Malva in till Malva och typ satt och drack Pucko x)

Sen kom Julia och Tuva och då gick vi ut och åkte Pulka i Hammarängen, det var super duper kul :) Då träffade vi Wille, Emil, Joel, Philip och Ushindi. Sen åkte vi typ i några timmar innan vi gick hem igen och jag orkade typ inte gå hem, det var as jobbigt :P

När vi kom hem satt vi lite vid tvn och kollade på Ghost Whispers (Stavning). Sen kom pappa och hämtade mig och Julia och nu sitter jag och lyssnar på musik medans jag sitter vid datan :)
Imorgon börjar vi 09.05 .. soft <33

Men nu ska jag snart ducha , hejdå! Ha en bra kväll <3





Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0