Förlåt, förlåt och förlåt !! ♥

Hejhej jag har glömt att blogga på ganska många dagar men jag har fortfarande kvar att göra dag 19-20 ! Men nu kommer dom iallafall ♥




Dag 19...♥



En låt som får mig att gråta...♥



Det finnas faktist ingen låt som får mig att gråta...men det äe en som jag inte börjar gråta över men jag tycker att den är sorgsen...♥  Det är låten från titanic "my heart will go on" när jag lyssnar på låten så tänker jag bara på filmen hela tiden !! men aja det äe som det är... ♥





Dag 20 ♥



En bild som väcker minnen...♥






(fotograf: min mamma Rosie)

Den här bilden tycker jag väcker minnen...Det var när jag och min familj och min kompis Malva och hennes familj var i Greklan..Det var jätte roligt !! Det var när vi var på flygplatsen i Grekland vi hade nyss kommit dit.. Vi hade jätte roligt när vi var på flygplanet :D Malva, jag och hennes lillasyster Tuva satt och lekte där vi hade våra platser..Det var roligt :) Men det var det :)


Puss & kram // Sandra ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0