Dag 17 och 18 ♥

Dag 17....♥



Min favorit film är....





Filmen heter "Flightplan" den är jätte bra såg den för nån dag sen !! och då blev det min favorit film...♥
Det handlar om en mamma och hennes dotter ska åka till ett ställe för att begrava lilla tjejens pappa för
han hade dött...Men tillslut så somnar mamman och när hon vaknar igen så är barnet "julie" borta! Hon letar efter barnet överallt men hon hittar henne inte...alla på flygplanet tror att hon e galen. Men tillslut hittar hon barnet sen så händer super mycket mer...!!


Nu kommer Dag 18...♥






Dag 18 ♥



En bild på mig själv som någon annan har tagit... ♥





Den här bilden har min kompis Linnea tagit www.linneavarjedag.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0