Boring......♥

Just nu är jag med min kompis Emmie. Vi har typ hållit på att sparka varandra jätte länge xD vi håller på att kolla på tv, vi kollar på "all världens reklam" det är ganska roligt. Emmie ska typ gå kl:20.00 så då ska jag nog följa med henne en liten bit :) ♥ Men nu ska jag skriva upp vad jag ska göra den är veckan :

Tisdag: Jag ska vara med min syssling Ebba www.friidrottstjejen.blogg.se besök gärna ! ♥

Onsdag: provfilma till sunefilm m.fl.

 Torsdag: Vara med min kompis Wihlma :) ♥

Fredag: Vara med min kompis Linnea www.linneavarjedag.blogg.se besök gärna !

Lördag: Har ingenaning :P ♥

Söndag: Vet inte :) ♥¨

det var det ! men jag kommer göra det här varje vecka så ni vet vad jag gör om dagarna :D ♥

Puss & kram sandra ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0