Tjolahoppz ♥

HejHej, Elvira här :) ♥

Idag har jag varit i skolan. Vi hade först Mentors tid och skrev ned lite om vad vi ska göra i veckan och sen
hade vi lite rast innan vi hade B-språk ♥ På spanskan satt jag med typ Malin, Emmie, Sandra, Bella och Mathilda. Det var roligt! Vi övade lite på att kunna djur på spanska och så! :)
Sen hade vi So och då fortsatte vi att hålla på med vårat religons häfte. Jag, Mathilda, Milena, Linnea och Sandra fick sitta i grupprum och det gick faktiskt bra. Efter so:n hade vi Lunch och det var någon panerad fisk med potatis och sås.. Det var sådär! ♥ :) Sen hade vi rast och då lekte vi kurra gömma, vi gör typ det hela tiden nu mer! :P As nice jue ! ♥ Sen började vi och då hade vi Matte och på matten gjorde vi typ något test i Kvadrat centimeter, jag och Linnea höll på att garva ihjäl oss på en sak som Gerd ( matteläraren ) gjorde :)
Sen hade vi lite rast och då "pluggade" jag, Milena, Linnea och Wihlma för vi skulle ha Engelska prov på alla
glosor i kapitlet Sports ♥ Jag klarade nog det, hoppas jag!! :)
Efter engelskan slutade vi och jag fick nästan inte upp mitt j*vla skåp -.- Så jag kom typ försent till
min piano lektion.. sen när jag kom fram till dörren vid pianot var den låst. Så jag stod där utanför
och typ frrrrrrös ihjäl :( Så jag ringde mamma och hon ringde min piano lärare och han kommer och låser upp. Och så säger han att man kan gå in en annan väg men jag har liksom inte gått
i den byggnaden så jag visste inte... :) ♥

Sen åkte jag hem och nu sitter jag bara lite vid datorn och jag och min syrra Julia har för typ en timme sen bakat lite kladdkaka :D Den är säkert god, ska smaka efter maten... återkommer... (skojja) ♥

Men imorgon är det ju alla ♥ dag och det ska bli kul :)

Bjussar på några bilder på mig och mina underbara vänner Sandra och Milena ♥ I love u !



Sandra och Milena! :) Sötnosar <3





Dem igen <3 :) Lite failat hjärta :P



Sötisarna <3



Jag och Milena <33


Bjuder också på en bild för att det är alla <3 dag imorgon <3








(tagen av Linnea Peterson www.linneavarjedag.blogg.se) :)



Ha en bra alla hjärtans dag <3 Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0