Sandra här <3

Hejhej ! Jag glömde att blogga igår och berättat vad jag har gjort ! Men iallafall, igår så tävlade jag i Sätra det var DM ! Och först så tävlade jag i längd, det gick super bra ! Jag har hoppat (inomhus) 3,49 och (utomhus) 3,62 men eftersom jag tävlar inne nu så räknar man med resultaten som är från förra året när vi var inne och tävlade ! Men iallafall så hoppade jag 3,83 och jag är skit glad för det !! Sen hoppade jag höjd, det gick också bra jag hoppade förut 1,18 och nu hoppade jag 1,25 men jag var jätte jätte nära att klara 1,30 fast det var bara min häl som slog i på sista försöket ! Så det är jag ganska ledsen över :( men jag slog pers (personligt rekord) i båda grenarna så det är jag super glad över :D i höjden kom jag 10a av 20 st så det gick faktiskt ganska bra, men i längden glömde jag att kolla vilken plats jag kom på ! Men jag tror att jag kom typ nästan sist för att den som van hoppade 5,09 !! :O men idag så tävlade jag igen ! Fast då tävlade jag bara i 3-steg som jag aldrig hade kört förut....men min tränare Pelle tvingade mig så jag var väll tvungen...hehe ;) men då hoppade jag 8,27 så det kommer jag nog slå nästa gång jag tävlar!! Orkar inte skriva mer nu men puss & kram // Sandra :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0