Hejhej <3

Hejhej just nu så håller jag på att kolla på MTV, det är jätte bra...men sen så ska jag gå på friidrott men jag vet inte om jag orkar för att jag är jätte trött och har jätte ont i huvudet så jag ska nog ta en Ipren :( men idag så började jag kl:09.05 då hade vi sy-slöjd jag kom typ 5 min försent för att jag missade bussen men på slöjden så håller vi på med bomärken det är ganska tråkigt...sen så hade vi svenska i 1 timme, vi höll på med att skriva vinter sagor just nu jag håller på att skriva om "sportlovet" :) men efter det så hade vi NO det var inte så jätte roligt för att vi hade läxförhör och jag hade glömt att plugga -.- men jag tyckte att det gick bra ändå :) sen så hade vi lunch det var någon konstig fisk så Malva och jag gick och tog en toast och så tog jag en varm choklad till :D men efter det så hade vi matte om jag kommer ihåg rätt...då typ fortsatte vi med multiplikation i uppställning det är faktiskt ganska lätt, sen så hade vi idrott jag malva och några andra åkte längdskidor det var jätte roligt men när vi slutade hämtade min morfar mig på skolan så jag åkte hem till dom sen åkte mormor och jag för att handla lite saker sen åkte jag på min dans i Skogås...och nu är jag hemma och ska byta om för att gå på min friidrott för pappa säger tydligen att jag skulle det
-.-

Puss och kram Hejdå <3333333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0