HejHej ♥

Hejsan Svejsan ! ♥ Elvira här :) Har ni snö hos er? Vi har iallafall väldigt mycket snö men man tycker ju att det skulle kommit på Julafton och inte direkt i Februari :) ♥

Men iallafall, idag har jag varit i skolan. Det var roligt och på rasten körde jag, Sandra, Malva, Linnea P, Milena, Wihlma och Olivia kurragömma i skolan och det var skit kul :D ♥ Men sen hade vi matematik men jag fick inte upp mitt skåp :( Men jag var med på genomgången av Statistik provet och vet nii ... JAG HADE INGA FEEL :) ♥ Stolt*

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart åka iväg med mamma och köpa godis tills imorgon, vi har nämligen nationella prov i svenska... så då får vi ha med oss fika/godis :P ♥ Hoppas jag klarar det!! :)

Men bjuder på en liten bild på mej och Linnea :)




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0