hejhej ♥

Igår asså i fredags så började jag skolan kl:08.15 då hade vi svenska, fast vi pratade typ bara om nationellaproven (stavning) som vi ska börja med på onsdag -.- men efter det så gick jag till cafet och köpte en munk med hål i ;) det var gott ♥ men sen hade vi  engelska, vi hade läx-förhör men jag hade glömt att plugga men jag tror att det gick ganska bra ♥ sen så fick man rita lte medans man väntade på att alla andra skulle bli klara ♥ och det gjorde jag oxå men jag ritade typ inget för att jag kom inte på vad jag skulle rita...♥ men när alla var klara så pratade Alexandra (engelska läraren) om vad vi skulle ha till nästa vecka då sa vi att vi skulle ha nationellaprov med Annica (mentor) då sa hon okej så vi ska ha läxförhöret lite senare ♥ sen hade vi lunch, det var pannkakor med grädde och sylt ♥ det var faktist ganska gott :) ♥ sen så hade vi rast i typ 1 timme, så då gick vi typ bara runt och flummade lite som vanligt :D ♥ sen så hade vi bild, vi som var klara med alla uppgifter skulle hålla på med lera...fast vi har typ hållit på med det 3-4 gånger men det är jätte roligt ! jag håller på att göra en hjärt-skål, jag tycker att den är jätte fin :) det kommer komma en bild på den när jag är klar med den :) ♥ sen så slutade vi kl:12.30 då så köpte jag en till munk med hål i och en hallon ocg blåbärs dricka det var jätte gott ! ♥ sen så åkte jag och min kompis Elvira upp till handen och köpte lite saker ♥ jag köpte en svart blus som är jätte fin, och en blus kofta/tröja ♥ sen så när vi skulle åka hem så var bussen försenad i typ 30 min så det var jätte jobbigt -.- sen när vi satt på bussen så var det jätte mycket köer så vi satt typ på den där bussen 1 tim och 20 min så det var oxå jätte jobbigt -.- sen så kom min kompis Malva ( www.malvut.blogg.se ), hennes lillasyster Tuva och deras pappa Uffe deras mamma kunde inte komma för att hon var i norge ♥ sen när dom kom så spelade vi "Just dance 3" det var jätte roligt :D ♥ Efter ett litet tag så skulle vi äta, vi åt raclette (stavning) det var jätte gott ♥ och sen efter det så fortsatte vi att dansa ♥ efter ett litet tag så gjorde vi en rolig dvärg video jag kanske kommer att lägga ut den för att jag vet inte om jag kommer få för Malva :D ♥ sen så såg vi att "Catwoman" hade börjat då vi kollade på den :) sen vid typ kl:00.00 så åkte dom hem ♥ ja det var det jag gjorde igår :D


puss puss hejdå ♥ ♥ ♥ ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0