Guest blog :)

Hejsan allihoppa! Elvira här :) Tänkte gästblogga lite här. ´
Idag har jag varit hemma från skolan pga jag har haft ont i huvudet, ont i halsen och i örat :/ <3
Så jag har bakat rull tårta och så har jag typ kollat på tvn hela dagen.

Nu sitter jag och kollar lite på datorn. Nu har vi sport lov ju, så vi är lediga en vecka och på tisdagen efter sport lovet åker min skola till Romme Alpin. Ska bli sjukt kul! Men jag har inte åkt skidor på ett år, hoppas det blir super kul!

Idag fyller sötaste Malin Enstedt år, besök hennes blogg och gratta henne : www.maalinenz.blogg.se. Graattis Sötnos <3
Ídag blir hon tonåring, alltså 13 år  :D

Men jag vet inte riktigt något mera att skriva... kommentera gärna lite här på bloggen, då blir Sandris glad :) <3


Hejdå <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0