Gästbloggning av Elvira ♥

Hejsan ♥ Tänkte gästblogga igen då :) Men iallafall, idag har jag varit med Milena. Vi kom inte på så mycket att göra för typ ingen av våra kompisar som vi ringde kunde vara. Så då gick vi ut och försökte göra en egen pulka backe och det var kul! Sen gick vi in och kom på att vi kunde göra ett spa, så då gjorde vi det, hehee ♥ :P

Det var mycket roligt men sen kollade jah om Milena fick äta hos mig men det gick inte för vi skulle typ bara vara familjen eller något så då gick Milena hem. Sen efter det så satte jag mig med min syrra och kollade på tvn och spelade WordFued. (Adda mig heter pöss_elvira_pöss) .

Sen kom min pappa och mamma hem och då åt vi middag, Thaimat. Mumsigt ! ♥ Sen satte jag mig vid datorn och snart ska jag packa väskan för imorgon är det ju skola igen -.- ♥ Och så är jag himla trött asså, typ svimmar :P ♥ Men ajja... Hejdå ! ♥

Bjussar på en bild från några år sen på mej :)



Haha, ser trött ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0