Gästblogg på g ♥ (Elvira)

Hejsan ♥ Just nu sitter jag i sängen och kollar lite bloggar på datan, kom typ hem från träningen för en timme sen ♥ :D Det var roligt idag, förutom att inga av mina roliga kompisar var där typ.. Idag har jag varit i skolan som alla typ brukar vara :) ♥ Det är så skönt att det är fredag imorgon! Men ajja, idag i skolan hade vi först idrott och då åkte jag skidor med Wille, Malin, Linnea B, Olivia och Mathilda ♥ Det var super duper kul ! ♥ Jag typ ramlade en gång xD Efter det hade vi Matte och då hade vi fått nya platser och jag fick sitta bredvid Linnea P :) Super! Sen hade vi So med en vikarie som hette Magdalena :) Sen hade vi lite andra lektioner innan vi slutade för dagen, efter skolan åkte jag hem och satt lite vid datorn. Och nu ska jag när som helst ta och lägga mig i sängen :) Såå sköönt... måste ju vara pigg till provet TOMORROW ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0