Dag 2 ♥

En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning ♥



Jag vet inte riktigt vem av mina vänner som vet mest av mig ! och efter som det är en "person" kan man ju ta mamma, pappa eller brorsan men jag vill ta en kompis bara så ni vet ! Men jag tror jag vet vem, men det är så svårt att välja för att typ alla mina barndoms kompisar vet mycket om mig ♥ Men nu kommer jag ta en av mina kompisar :) ♥ här kommer hon......:






Malva och jag har varit kompisar i 7 år nu ! Vi har varit utomlands tillsammans då var vi i Grekland med våra familjer ♥ Våra familjer är jätte bra kompisar ! Malva och jag har varit med om mycket tillsammans både bra och dåliga saker ! Men hon är verkligen som en syster till mig, även om vi bråkar ofta så blir vi vänner tillslut ♥ Jag älskar henne så himla mycket, hon har en del i mitt hjärta ♥ älskar dig syster ♥ www.malvut.blogg.se kolla gärna på denna blogg den är super bra ! ♥♥

 

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0