Roligt !! ♥

Hejhej ! ♥

Nu håller jag på att vänta att pappa ska komma hem.
När han kommer hem så ska vi åka
till perfym affären i västerhaninge för att handla en present till min
syssling Ebba hennes blogg heter www.friidrottstjejen.blogg.se.
Det är en tjejmiddag, vi ska äta tacos som vi gör tillsammans.
Och sen ska vi köra charader :)
Men jag vet inte om jag kommer kunna göra maten för jag ska på genrep på min dans
för jag har uppvisning imorrn. Det ska bli jätte roligt och 
jag älskar min danslärare hon heter Andrea ! :)
Men idag gick jag till skolan som jag inte har gjort
på 3 veckor,  jag har haft lunginflamation det var jätte jobbigt !!
Vi hade inte så många lektioner det var bra.
Jag började kl:08.15 då hade jag läsning, sen efter det så hade jag svenska
vi satt i våran data sal men det var as kallt där inne så min kompis
Wihlma och jag frågade läraren om vi fick sitta någon annan stans så vi fick sitta i vårat
klassrum. Wihlma och jag höll på att prata om skräckfilmer det var jätte roligt!!
Ja vi jobbade ju oxå men.....nu måste jag gå! ♥♥

HejDå!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0