Hejhej !

Nu har jag precis kommit hem från skolan :) idag har vi spelat lite kortspel och Wii det har varit roligt sen när klockan var ungefär 13.30 gick vi ner i gympa salen. Först var det något band som var "skol bandet", sen skulle min kompis mathilda sjunga :) hon sjöng skit bra !!! Sen var det en till tjej som sjöng men jag kommer inte ihåg vad hon hette :P sen höll våran biträdande rektor tal om jultomten -.- efter det sjöng en lärare som heter Carl-Johan och musik läraren som jag inte vet vad han heter. Sen var det slut, då gick vi upp till klassrummet och fikade lite. Vi fick lussebullar, pepparkakor och jul must :D det var gott !! Men just nu är jag hemma och ska göra klart jul godiset som vi har börjat lite på.
Jag kommer skriva ett inlägg snart, men hinner inte mera nu!!

Puss & kram
Sandra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0