Gästblogg ♥

Hej alla sötisar ♥ :)

Jag heter Elvira och är 12 år. Jag går på simning sedan jag var ungefär 3 år ♥ Jag gillar oxå att vara med kompisar och att rita. Jag har en blogg som nin gärna kan besöka: www.elviiiras.webblogg.se ♥ :)
Jag suger på att blogg (jag vet) .. hehe ♥♥

Snart ska jag åka till skolan, vi börjar nämligen klockan tio idag och slutar halv fem :S ♥
Vi ska typ pyssla, spela wii, playstation och typ spela sällskaps spel i gympa salen, så uppfattade jag
det som men det behöver inte vara rätt :P

Jag kan berätta lite om vad jag gjorde igår :

Igår var jag med Sandra (ägaren till denna fiina blogg) och Linnea ;) ♥ Vi var inne en stund och jag spelade på Sandras Ipad och Linnea o Sandra fixade till denna sööta blogg ♥ ♥ ♥ ^^
Sen gick vi ut och fotade lite, sen fotade vi lite inne oxå. Iallafall jag ! :)

Puss o Kram ♥


 


















Sandra

 

Muppad bild på mej :P



Haha, jag (sandra fota) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0