Dag 4, 5 och 6 ♥

Dag 4:



En bild på dig och ett syskon :


Sorry men när jag kollade igenom hade jag ingen bild på mig och min brorsa  , men jag kan beskriva honom istället :)

1. Han har ganska blont hår.

2. Han tränar typ varje dag.

3. Han har en flickvän som heter Carolina

4. Han är 20 år.

5. Han brukar kallas för Fredde eller Frippe, fast det är inte många som får kalla honom Frippe :D

6. Han är 8 år äldre än mig.

7. Han har eget företag

8. Det heter Ödevings plåt & lack för att det gick inte att heta Frippes plåt & lack :)

Men det var det ♥






Dag 5:



Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu :


Jag skulle vilja ha/träffa alla mina sysslingar för jag har över 30 stycken :D






Dag 6:



Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon :



Jag skulle åka utomlands med mina kompisar och vara där i 1 månad och köpa jätte mycket kläder. Sen skulle jag ge lite pengar till mamma och pappa :D ♥







Men nu måste jag avsluta för jag måste fråga mamma en sak :) jag ska fråga henne om jag kan sova hos en kompis, hon heter Emmie :) ♥





Puss & Kram hejdå :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0